Obchodní podmínky
Studia Simona s.r.o.
IČ: 06975119, DIČ: CZ06975119
Sídlo: Milady Horákové 843/30, Předměstí, 568 02 Svitavy
Zapsaná u Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl C, vložka 41425
E-mail: kosmetikasvitavy@seznam.cz.cz | Telefon: +420 606 276 876.
(dále jen „Prodávající“)
Tyto obchodní podmínky (dále jen „OP“) upravují práva a povinnosti Prodávajícího a kupujícího (dále jen „Kupující“) při nákupu zboží v internetovém obchodě simonacosmetics.cz (dále jen „E-shop“).
1. Definice
„Zboží“ = produkty nabízené v E-shopu, zejména kosmetika a příbuzné doplňky.
„Spotřebitel“ = fyzická osoba mimo rámec podnikání.
„Podnikatel“ = osoba jednající v rámci podnikání.
„Smlouva“ = kupní smlouva uzavřená na dálku prostřednictvím E-shopu.
„Služba Zeptej se kosmetičky“ = bezplatné informativní doporučení péče; nejde o zdravotní službu.
2. Informace o zboží, ceně a měně
Prezentace zboží je informativní; fotografie mohou být ilustrační.
Ceny jsou uvedeny v Kč včetně DPH a všech daní/poplatků; náklady na dopravu jsou zobrazeny před odesláním objednávky a jsou uvedeny níže v čl. 5. Měna transakce: CZK (není-li v košíku výslovně uvedeno jinak).
3. Objednávka a uzavření smlouvy
Kupující vloží zboží do košíku, zkontroluje rekapitulaci (cena, doprava, platby), odsouhlasí tyto OP a odešle objednávku.
Smlouva je uzavřena doručením potvrzení objednávky na e-mail Kupujícího; aktuální znění OP je součástí potvrzení objednávky jako příloha.
Prodávající může objednávku odmítnout/zrušit (zjevná chyba v ceně, nedostupnost, nedokončená platba). V takovém případě vrátí přijaté platby bez zbytečného odkladu.
4. Platební podmínky a bezpečnost plateb
Platby probíhají prostřednictvím GoPay (platební karty Visa / Mastercard, Apple Pay, Google Pay, on-line bankovní tlačítka apod. – dle nabídky v košíku). Platba probíhá na zabezpečené platební stránce poskytovatele GOPAY s.r.o.; platební údaje zpracovává poskytovatel. GoPay je v souladu se standardem PCI DSS Level 1 a transakce jsou chráněny technologií 3D Secure. U on-line plateb je zboží expedováno po připsání částky. Neúspěšná/odmítnutá platba = objednávka se nerealizuje.
5. Doprava, doručení a náklady na dodání
Způsoby dopravy (volí Kupující v košíku):
Zásilkovna – výdejní místo/ Z-Box: 69 Kč
Orientační doba odeslání: zpravidla 3–5 pracovních dnů po připsání platby a dostupnosti zboží.
Při převzetí je Kupující povinen zkontrolovat neporušenost zásilky; při zjevném poškození zásilku nepřebírat nebo s dopravcem sepsat škodní protokol. Riziko škody přechází převzetím zásilky.
6. Územní a exportní omezení
Standardně doručujeme v rámci České republiky; doručení do jiných zemí pouze po předchozí dohodě (mohou platit omezení).
7. Právo Spotřebitele na odstoupení
Spotřebitel má právo odstoupit od Smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Výjimka – kosmetické zboží: z důvodů ochrany zdraví a hygieny nelze odstoupit u zboží, které bylo po dodání rozpečetěno/otevřeno (např. krémy, elixíry, tonika). Neotevřené zboží lze vrátit v zákonné lhůtě.
Odstoupení uplatní Spotřebitel e-mailem; zboží zašle do 14 dnů od oznámení. Vrací se nepoškozené, neotevřené, kompletní. Prodávající vrátí přijaté platby do 14 dnů od odstoupení; platbu může zadržet do obdržení zboží/prokázání odeslání. Náklady na vrácení nese Spotřebitel.
8. Práva z vadného plnění (reklamace) – Reklamační řád
Prodávající odpovídá, že zboží je při převzetí bez vad a odpovídá popisu/účelu.
Co není vadou: individuální nesnášenlivost, alergická reakce, subjektivní vnímání vůně/struktury/účinku; rozdíly zobrazení na monitorech; přirozené rozdíly mezi šaržemi.
Reklamovat lze zejména: výrobní vadu, vadnou funkčnost, záměnu produktu, chybějící položku, poškození při dopravě (řádně zadokumentovat).
Postup u poškození přepravou: Zjevně poškozenou zásilku nepřebírejte. Skryté poškození oznamte bez odkladu (doporučeně do 48 h) s fotodokumentací.
Lhůta: zpravidla 24 měsíců od převzetí (není-li na obalu uvedeno jinak).
Vyřízení: bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů (není-li dohodnuto jinak).
Pro reklamaci můžete využít náš reklamační formulář zde: Reklamační formulář, nebo písemně na adresu níže.
Způsob řešení: oprava / výměna / sleva / odstoupení (při podstatné neodstranitelné vadě).
Kam zaslat reklamaci / vrácení:
Studia Simona s.r.o., Milady Horákové 843/30, 568 02 Svitavy, ČR (nebo adresa, kterou vám potvrdíme e-mailem před odesláním zásilky). K balíku přiložte číslo objednávky, popis vady, kontakt a fotky (je-li relevantní).
9. Odpovědnost a bezpečné užití
Produkty používejte dle návodu/účelu; Prodávající neodpovídá za škody vzniklé nesprávným použitím nebo skladováním. Před použitím se seznamte se složením a proveďte patch test.
10. Ochrana osobních údajů a cookies
Zpracování osobních údajů se řídí dokumentem Zásady ochrany osobních údajů (GDPR) dostupným v E-shopu; cookies dle Zásad cookies. Bez poskytnutí nezbytných údajů nelze objednávku vyřídit; marketing/analytika pouze se souhlasem. (Požadavek na informaci o ochraně osobních údajů na webu.)
11. Dárky, akce, slevové kódy
Dárky k objednávce a promo akce jsou dobrovolné; pokud není uvedeno jinak, nevzniká na ně právní nárok. Slevové kódy nelze kombinovat (není-li uvedeno jinak) ani směnit za hotovost.
12. Elektronická komunikace a fakturace
Kupující souhlasí s doručováním daňových dokladů elektronicky na e-mail. Smluvní komunikace probíhá primárně e-mailem; doručeno je odesláním na poslední sdělenou adresu.
13. Mimosoudní řešení sporů (ADR) a dozor
Spotřebitel může využít ČOI (www.coi.cz) a platformu ODR (ec.europa.eu/consumers/odr). Dozor nad ochranou osobních údajů: ÚOOÚ (www.uoou.cz).
14. Vyšší moc a omezení odpovědnosti
Prodávající neodpovídá za prodlení/škodu způsobenou vyšší mocí (výpadky, poruchy třetích stran, živelní události, zásahy orgánů). V rozsahu dovoleném právem se odpovědnost omezuje na skutečnou škodu do výše ceny objednávky (s výjimkami dle zákona).
15. Závěrečná ustanovení
Právní vztah se řídí právem ČR. Neplatnost části OP nemá vliv na zbytek; neplatné se nahradí účelem nejbližším ustanovením. Prodávající může OP měnit; účinné znění je vždy v E-shopu a zasílá se s potvrzením objednávky. Tyto OP nabývají účinnosti dnem zveřejnění v E-shopu.
Krátké poučení pro spotřebitele
Do 14 dnů lze vrátit neotevřené zboží bez důvodu; otevřenou/rozpečetěnou kosmetiku vrátit nelze (hygiena).
Reklamace je určena vadnému/poškozenému zboží; alergická reakce není vadou.
Doporučujeme patch test a prostudování složení.
Poskytovatel platební brány: společnost GoPay
Akceptovaní poskytovatelé karet na e-shopu simonacosmetics.cz:


